2012-12-12


با تو عشق اغاز شد

چه كسي ميخواهد من و تو ما نشويم خانه اش ويران باد

سلام به همگي.همه ي اونايي كه وبم رو ميخونن.راستش خيلي خوشحالم .اخه از وقتي وبلاگم رو درست كردم و اينبار به طور جدي دارم ادامه ميدم دوستاي زيادي هم پيدا كردم البته خيلي نيستن اما خب همينقدر هم خوشحالم ميكنه .دوستاي عزيزي مثه مائده جان.سنا جان.فرزانه جان(اينو تا حالا نخوندم اخه رمز داره اما از وب هاي قبليش كه توش مينوشت خوشم اومد لينكش كردم و بدون اينكه بخونم نظر ميزارم براش) ليلا جان،سوزن جان  گمبلي جان و سارا جان

اميدوارم كه اينايي كه اسمشون رو هم نوشتم وبم رو بخونن.البته نظرهاشون كه اينطوري نشون ميده ميخونن و اين خوشحاليم رو 1000برابر ميكنه .تازگي ها از يه وب ديگه ام خوشم اومده و ميخوام لينكش كنم به اسم خاطرات من و توت فرنگي اما مثه هميشه مشكل اينجاست كه چطوري وبم رو بهش بدم؟؟؟؟؟؟؟.ديگه دارم از لوكس بلاگ دلسرد ميشم اما خب دوستم ندارم دوباره يه جا ديگه وب بزنم

خب امروز يه روز خاصه و دقيقا ساعت 12.12 ظهر هم اقايي اس ام اس داد و اين روز خاص رو بهم تبريك گفت و برام ارزوهاي خوب كرد.امروز غروب هم بايد برم دكتر.اصلا حال ندارم برم اخه ميخواد امپول بزنه بينيمو.خدا كنه بگذره زودتر و من برگردم خونه.البته قبلش بايد حموم هم برم كه تو اين هواي باروني اصلا حال ندارم

ديگه اينكه ......................همتون رو دوست دارم و براي همه ي اونايي كه وبم رو ميخونن و دوستاي عزيزم ارزوي خوشبختي ميكنم.بوس واسه همه

دعا كنيد من و اقايي هم به ارزومون برسيم و بتونيم خونه بخريم و كارهامون پيش بره و زودتر عروسي كنيم.راستي يه چيزي كه خيلي اين روزها اعصابمون رو خورد كرده اينه كه اقايي ميخواد جاي خدمتش رو عوض كنه تا بتونه صبحها خونه باشه و به كارها برسه اما خب قبول نميكنن.تا 2 روز پيش اوكي بود اما دوباره الان نظرشون برگشت و قبول نميكنن.خيلي ناراحتم .دعا كنيد برامون.



نظرات شما عزیزان:

خانمی گل و گلاب و آقایی
ساعت0:36---23 آذر 1391
سلام عزیزم مرسی بابت رمز

و مرسی از اینکه اسم منو جز دوستات آوردی

ایشالله که مشکل آقاییت زود حل شه

و شما هم زودتر خونه می خرین

راستی شما کدوم شهر زندگی میکنین؟

یه سری اطلاعات از خودت بهم بدی خوشحال میشم چون میخوام بیشتر بشناسمت

بوس بوسی
پاسخ:خواهش ميكنم عزيزم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ چهار شنبه 22 آذر 1391برچسب:,سـاعت 4:1 بعد از ظهر نويسنده خانمي| |

khanoomi